Veleprodaja: 011 357 29 25; 011 357 28 89; 064 645 83 43

Maloprodaja 1: 011 250 67 53; 064 645 83 41

Maloprodaja 2: 011 371 53 81; 064 640 66 03

0

korpa

Vaša korpa je trenutno prazna!

Započnite kupovinu
0

korpa

Vaša korpa je trenutno prazna!

Započnite kupovinu

    Uslovi kupovine i reklamacije

    Uslovi kupovine u internet prodavnici europrofil.rs

    Europrofil.rs je internet prodavnice koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

    Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu.

    1. Naručivanje robe

    Prvi korak

     Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite, u internet prodavnici europrofil.rs.

    Drugi korak 

    Ubacivanje (izabranog) proizvoda u "Korpu", se vrši jednostavnim klikom na taster "Dodajte u korpu" dok se nalazite na stranici artikla koji želite da kupite.

    Nakon što ste ubacili izabrane artikale u "Korpu", klikom na taster "Poručiti" završavate sa dodavanjem artikala u porudžbenicu.

    Treći korak 

    Kada ste kliknuli taster "Poručiti" program Vas vodi na stranicu "Korpa", u kojoj možete dodati željeni broj proizvoda ili (u slučaju proizvoda koji se prodaje na meru) određenu metražu proizvoda, klikom na tastere "+" ili "-".

    U okviru stranice "Korpa" u polju za svaki artikal postoji opcija "Dodaj napomenu" u kojoj bi trebalo upisati tačnu dimenziju na koju bi trebalo da se iseče određeni profil (proizvod).

    Nakon što ste definisali broj ili dužinu proizvoda, kliknite taster "Poručite".

    Četvrti korak 

    Nakon klika na taster "Poručite" program Vas vodi na stranicu "Podaci za dostavu", gde je potrebno izabrati vrstu korisnika ( fizičko lice ili pravno lice), a zatim upisati informacije vezane za isporuku robe, kao i odabrati način plaćanja ( virmaski ili pouzećem ).

    U polje "Napomene" koje se nalazi na stranici "Podaci za dostavu", potrebno je upisati adresu isporuke, ukoliko se ta adresa razlikuje od adrese stanovanja.

    Ukoliko ste registrovani na europrofil.rs, sistem pamti Vaše prethodne porudžbenice.

    Nakon uspešnog odabira korisnika, upisanih informacija za isporuku i odabira načina plaćanja, potrebno je kliknuti taster "Pregled porudžbenice".

    Peti korak 

    Klikom na taster "Pregled porudžbenice" program Vas vodi na stranicu "Poručivanje", na kojoj možete proveriti sve detalje vezane za vašu porudžbenicu.

    Nakon što ste se uverili da je Vaša porudžbenica ispravna, klikom na taster "Poručite", Vaša porudžbenice se šalje u EURO-PROFIL d.o.o, odakle ćemo Vas kontaktiratu u cilju konačne potvrde porudžbenice.

     

    2. Plaćanje

    Plaćanje pouzećem 

    Plaćanje pouzećem, podrazumeva plaćanje porudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom u RSD valuti.

    Virmansko plaćanje

    Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde porudžbenice, na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa nadrudžbenice na naš tekuči račun, ili nakon potvrde narudžbenice, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa na naš tekući račun.

    NAPOMENA

    Ukoliko ne izvršite plaćanje po porudžbenici u roku od sedam dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od sedam dana plaćanje po toj porudžbenici nije moguće, ali možete napraviti novu porudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

     

    3. Isporuka robe

    Dostavu pošiljki za nas obavlja ,, AKS " kurirska služba i dostava je moguća samo na teritoriji Srbije.

    Troškovi dostave se plaćaju kuriru u gotovini u RSD valuti.

    Troškovi dostave robe su 500,00 RSD ukoliko je iznos porudžbine manji od 10.000,00 RSD.

    Troškovi dostave za sve kupovine u minimalnom ukupnom iznosu od 10.000,00 RSD se ne plaćaju! 

    U slučaju virmanskog plaćanja, dostava naručenih proizvoda biće moguća tek nakon evidentiranja Vaše uplate.

    Rok za isporuku robe je najkasnije od 3 do 5 radnih dana, od dana poručivanja robe (dani vikenda se ne računaju):

    - Rok za isporuku paketa do 1,5m dužine je od jedan do tri radna dana.

    - Rok za isporuku paketa od 1,5m do 4m dužine je tri do pet radnih dana.

    Dostava paketa se vrši dva puta. Ukoliko i nakon drugog pokušaja nema mogućnosti za isporuku, paket se vraća pošiljaocu.

    Ukoliko niste sigurni da ćete biti na adresi isporuke, u napomeni porudžbenice ostavite adresu na koju je moguće isporučiti robu.

     

    4. Reklamacije

    Molimo Vas da pre plaćanja na Vaše insistiranje u prisustvu vozača brze pošte uvek pregledate sadržaj paketa, da se roba slučajno nije oštetila u toku transporta. U slučaju da je roba oštećena, vozač brze pošte ima obavezu da napravi zapisnik o  oštećenju robe, a da oštećenu robu vrati pošiljaocu kako bi se izvršila reklamacija.

    Često na terenu vozači brze pošte ne žele da sačekaju da se proveri sadržaj paketa, šta da uradite u tom slučaju? Ako primetite da je roba koju ste poručili oštećena, a vozač brze pošte je otišao, procedura je sledeća:

    - Neophodno je u roku od 24h pozvati u centralu AKS-a i prijaviti da je roba oštećena i da želite da se kurir vrati da napravi zapisnik.

    - Kada se pojavi kurir da napravi zapisnik, potrebno je da slikate primerak gotovog zapisnika i da ga pošaljete nama na email kako bi smo na osnovu slike tog zapisnika mogli da tražimo refundaciju troškova reklamacije od AKS-a.

    Bez zapisnika o oštećenju robe, nećemo moći da uvažimo reklamaciju!

    Kurirska služba vraća oštećeni paket nama, kako bi smo pregledali paket i zamenili oštećene elemente. Paket sa ispravnim proizvodima ponovo šaljemo AKS-om u nadi da će roba stići na odredište bez oštećenja.

    U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, slobodno nas kontaktirajte. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.